підвищення кваліфікації В Яремчі "Планування, організація та проведення закупівель"
Запрошуємо 3-7 березня в м.Яремче Карпати підвищити кваліфікацію
з отриманням Сертифікату про підвищення кваліфікації
Державні публічні закупівлі. ТЕНДЕРИ - 2021. Як працюємо після Закону. Поради. Аналіз змін в плануванні, організації та проведенні закупівель. Контроль.Перевірки. Оскарження. PROZORRO. /Для Замовників та Учасників/.
Реєстрація: 044)451-51-20 / 097)740-98-98 Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. (Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.)
Місце проведення: Сучасний Готельний комплекс європейського класу «Карпатські Зорі» 4* побудований за новітніми технологіями і стандартами знаходиться в Яремче - столиці українських Карпат (35 км. від гірськолижного курорту Буковель). Візитною карткою готелю є ідеальна чистота і продуманість до дрібниць у всьому.
«Карпатські Зорі» 4* запрошують гостей насолодитися елегантною розкішшю, гостинною атмосферою та сучасним оздоровчим СПА-комплексом. Саме для Вас ми пропонуємо найкраще!
До ваших послуг:
• Ресторани гуцульської та європейської кухні - задовольнять Ваші найрізноманітніші смаки і бажання.
• Справжня фінська сауна, розроблена в оригінальному дизайнерському стилі.
• Ванна-джакузі з функціями гідро та аеромасажу.
• Криті басейни з новітньою гідромасажною системою. Неповторну картину відпочинку у басейні довершать різноманітні підсвітки, а також зоряне небо, мерехтіння якого відбивається у водяній гладі і додає відчуття повного релаксу.
• Більярдний, тенісний та тренажерний зали.
• Бізнес-центр. • Безкоштовна парковка під охороною. • Прокат лижного спорядження та велосипедів.
Проживання:
• Стандарт. Затишні однокімнатні (21 кв.м.) номери зі всіма зручностями: 2 односпальні ліжка, прихожа з тумбою для взуття та шафа для одягу, плазма, телефон, сейф, міні-бар, піднос гостинності з чайником, халати, тапці, санвузол ( душова кабіна, фен, набір косметики).
• Напівлюкс. Двокімнатний з балконом (35 кв.м.). Прихожа з тумбою для взуття, шафа для одягу. Гостинна - м’який куточок з розкладним диваном, плазма, телефон, міні-бар, піднос гостинності з чайником, сейф, письмовий стіл, халати, тапці. Спальня (велике ліжко 2м.*1,6м. або роздільні 2м.*0,9м.). Санвузол (біде, ванна, фен, набір косметики).
• Котедж Напівлюкс (26 кв.м.). Дерев’яні будиночки (натуральне фінське дерево). Прихожа з тумбою для взуття, шафа для одягу, балкон, велике ліжко, міні-кухня, піднос гостинності з чайником, стіл, стільці, плазма, телефон, міні-бар, сейф, санвузол (душова кабіна, фен, набір косметики).
Програма відпочинку: Яремче-Буковель-Ворохта-Микуличин
«Буковель» - наймолодший й найвідоміший гірськолижний курорт України. Панорама засніжених Карпат, яка відкриється Вам під час підйому/спуску на канатній дорозі, не залишить Вас байдужими.
Яблуницький перевал - найвищий в українських Карпатах, що розділяє Закарпатську обл. з Івано-Франківською. Звідси відкривається прекрасна панорама на Чорногірський та Свидовецький хребти, гори Петрос, Говерлу.
Ресторан «Батьківський Поріг». Колоритне місце з приголомшливими видами на гори. Особливий інтер'єр, в якому переважають натуральні матеріали (дерево, камінь), душевна атмосфера, відмінне обслуговування, жива музика, і найголовніше - дуже смачні страви з власних продуктів.
Ворохта. Гуцульські церкви XVIII-XIX століття (Церква Різдва Богородиці – прекрасний виняток серед сучасних, часом недолугих, втручань в архітектурні карпатські звичаї), австрійські та польські вілли, унікальні залізничні мости-віадуки (100 річної давності) та шедевр спортивної архітектури – екс-комплекс трамплінів для стрибків на лижах. Ринок сувенірів.
Гуцульська броварня - візитівка сучасного селища Микуличин. Тут можна спробувати та придбати 4 сорти пива та верховинські настоянки. Вариться пиво в натуральний спосіб під власною торговою маркою пиво «Гуцульське».
Яремче. Цікава оглядова екскурсія по місту з відвідуванням цілющого джерела, р. Прут, водоспаду Пробій, Поляни Кохання, ресторану-музею Гуцульщина, сувенірного ринку.
Гостювання в садибі з унікальною дегустацією карпатських напоїв, де Ви зможете відчути весь колорит і гостинність гуцульського краю. Пан Роман люб'язно поділиться з Вами родинними секретами приготування різних гуцульських напоїв та пригостить Вас сирами та закусками власного виробництва, розповість масу захопливих історій і балад. Факультативно. Ну а для екстремалів, які хочуть спробувати щось оригінальне, незабутні враження принесуть купання в чані ( які є тепер і в Яремче).
Програма: Розділ І. АНАЛІЗ ЗМІН ЗАКОНОДАВСТВА 2020/2021. Практика ЗУ "Про публічні закупівлі". Поради роботи. ProZorro.
1. Робота Prozorro Market. Електронні каталоги товарів, послуг – «онлайн-магазин». Як купити товар у кілька кліків! Як продавати товар?
* Постанова КМУ №822! Проста, швидка, ефективна процедура (альтернатива обов`язковим спрощеним закупівлям).
* Запит цінових котирувань в Prozorro Маркет від 50 до 200 тис. Доведеться купувати в каталозі шляхом запиту цінових пропозицій, має бути активним з 1.02.2021
* Що таке профіль? Дії Замовника, який хоче купити товар. Як вибрати профіль цього товару та вказати його кількість, місце поставки та строк подачі пропозицій?
* Вартісні межі. Межі сум.
* Замовник зазначає інформацію про товар, кількість, строк, місце, спосіб поставки, умови оплати, кінцевий строк подання ціни пропозицій.
* Постачальники, які продають схожий товар у маркеті, можуть подати свої цінові пропозиції.
* Переможець — той, хто запропонує найнижчу ціну — визначатиметься системою автоматично.
* Від оголошення до угоди — 1 доба. Без потреби щоразу складати тендерну документацію, оголошувати закупівлі та перевіряти пропозиції.
2. Категоризація замовників. Нові терміни в Законі.
3. Аномально низькі цінові пропозиції - автоматичне відхилення. Як запобігти безпідставному відхиленню тендерної пропозиції учасника?
4. Не виконали раніше умови договору - можливість відхилення пропозиції постачальників
5. Аналіз ринку. Можливість консультацій з бізнесом. Як не порушити Закон та зберегти недискримінаційний підхід до потенційних учасників закупівлі?
6. Виправлення помилок у тендерних пропозиціях. Можливість виправити невідповідність в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної прпопозиції, протягом 24 годин. Дозволить переможцю не втратити тендер, а держзамовнику зберегти найбільш вигідну пропозицію.
7. "Нецінові критерії оцінки" тендерних пропозицій. Новий підхід щодо оцінювання. Чи залишається ціна основним критерієм оцінки тендерної пропозиції? Розширення сфери застосування нецінових критеріїв. Наслідки неврахування нецінових критеріїв при визначенні переможця.
8. "Вартість життєвого циклу" предмету закупівлі. Порядок підтвердження учасником процедури закупівлі обґрунтованості розрахунку вартості життєвого циклу?
9. ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПОСАДОВИХ ОСІБ (зокрема, керівників, уповноважених осіб).
• За порушення у сфері публічних закупівель для службових (посадових), уповноважених осіб: штраф 34.000-170.000 грн.
• Стаття 164 прим. 14 КУАП “Порушення законодавства про закупівлі”. Практика її застосування.
• Ст. 38 КУАП. Відповідальність. Не суттєві порушення/штрафи: стягуються ДАСУ.
• Суттєві порушення/штрафи: стягуються в судовому порядку.
• Практичні рекомендації щодо процесу перевірок. Строк притягнення до адміністративної відповідальності.
Розділ ІІ. ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ в 2021 р. Ризики при визначенні предмета закупівлі.
10. Планування: аналіз новацій. Ефективна організація закупівель протягом року.
11. Плануємо закупівлі без порушення законодавства.
12. Річний план держ закупівель. Формування. Коли публікувати. Строки оприлюднення Річного плану закупівель. Очікувана вартість предмета закупівлі. Як визначати? Застосування методики HK 024 визначення очікуваної вартості.
13. Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу: строки, витрати. Окремі аспекти складання оголошення про закупівлю. Розміщення інформації англійською мовою.
14. Рамкові угоди. Здійснення закупівель.
Розділ ІІІ. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА (УО). ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ. КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ. Що змінилося?
15. Примірне положення про Тендерний комітет.
16. Хто займається організацією та проведенням закупівель?
17. Перехід від Тендерних комітетів до Уповноважених осіб. Перехід від колективної до персональної відповідальності за організацію та проведення закупівель.
18. Уповноважена особа в організації щодо проведення запівель. Чи може бути Уповноважена особа членом Тендерного комітету? Положення про Уповноважену особу. Як оформлювати рішення Уповноваженої особи?
19. Тендерний комітет. Новела! Виключення з поняття "пов'язаності осіб" членів тендерного комітету замовника.Проблемні питання.
20. Нова посада - Фахівець з публічних закупівель.
21. Комітет з конкурсних торгів. Організація діяльності.
22. Хто приймає рішення та їх легітимність.
23. Хто входить до складу.
24. Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення.
25. Корупційні ризики та складові.
Розділ ІV. ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ.
26. Вибір процедури закупівлі. Проведення закупівель наприкінці та на початку року. Строки проведення процедур закупівель.
27. "Допорогові" закупівлі. Чим замінили Наказ №35 "Про затвердження порядку здійснення "допорогових" закупівель"?
28. СПРОЩЕНІ ЗАКУПІВЛІ. Нововведення. При якій вартості предмету закупівлі обов’язкове застосування спрощеної процедури.
29. Відкриті торги (українських та європейських). Особливості проведення. Нові умови проведення відкритих торгів. Євро торги.
30. Торги з обмеженою участю.
31. Переговорна процедура. Нові підстави, Порядок та Умови застосування.
32. Конкурентний діалог. Процедура. Організація та проведення.
Розділ V. ОРГАНІЗАЦІЯ та ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЕЛЬ.
33. Визначення предмету - новий порядок. Особливості визначення окремих предметів закупівель.
34. Ділення та об’єднання предмета закупівлі. Порушення або правомірне рішення. Можливості.
35. Національний класифікатор «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2015, IDT) ДК 021:2015. Особливості роботи.
36. Технічна специфікація до предмету закупівлі. Особливості складання. Особливості формування.
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.
37. Встановлення, Виконання та Перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації).
38. Примірна тендерна документація та особливості її розроблення. Роз’яснення та зміна тендерної документації. Наказ Мінекономрозвитку.
39. Виконання аналогічних договорів – правомірна вимога чи дискримінація.
40. Забезпечення. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечення.
41. Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів.
42. Кваліфікація учасників.
43. Зміни до статті 17 Закону.
44. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ. Основна, Альтернативна пропозиція. Нововведення при проведенні аукціону: необхідність встановлення розміру мінімального кроку аукціону для пропозиції учасника.
45. Етапи участі в аукціоні.
46. ОЦІНКА тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.
47. Порядок ВІДХИЛЕННЯ тендерних пропозицій. Причини відхилення пропозицій конкурсних торгів.
48. Відміна торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Повідомлення про намір укласти договір. Інформування учасників про результати проведення процедури закупівлі.
49. Визначення ПЕРЕМОЖЦЯ. Особливості здійснення вибору. Вимоги до переможця для укладання договору про закупівлю.
50. Анулювання переможця. Відхилення пропозиції потенційного переможця.
51. Звітування за процедурами закупівлі. Коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору.
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
52. Складання договору. Проблемні питання.
53. Умови договору про закупівлю.
54. Забезпечення виконання договору про закупівлю.
55. Пролонгування договору на наступний період.
56. Строки на укладання договору за результатами процедури закупівлі. Дотримання. Відповідальність сторін.
57. Публікація договору. Моніторинг і статистика.
58. Зміна статусу платника податків.
59. Недійсність договору про закупівлю.
60. Підстави визнання договору нікчемним.
61. Форс-мажор. КАРАНТИН ТА ФОРС-МАЖОР.
62. Штрафи в договорі.
Розділ VІ. ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ ЕПІДЕМІЇ КОРОНОВІРУСНОЇ ХВОРОБИ.
63. Загальні умови здійснення закупівель за: Постановою КМУ від 20.03.2020р. № 225 та зі змінами згідно Постанови КМУ № 248 від 29.03.2020р.
64. Порядок, організація та проведення закупівель Уповноваженою особою замовника.
65. Складання протоколів закупівель, обгрунтування закупівель, проведення переговорів при здійсненні закупівель та оприлюднення звітів.
66. Особливості укладання договорів.
67. Як опублікувати звіт про укладений договір та опублікувати його згідно вимог статті 10 Закону: до 19 квітня 2020 року та після 19 квітня 2020.
Строки оприлюднення інформації та звітних документів на майданчику для закупівлі товарів для боротьби з COVID-19.
Розділ VІІ. ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ. Закупівля електроенергії 2021 за новим порядком. Від переговорної процедури до відкритих торгів.
68. Закупівлі Електричної енергії та продовження договорів.
69. Закупівля електроенергії після розподілу видів діяльності на ринку.
70. ЗУ «Про ринок електричної енергії» №2019-VIII. Регулює відносини, пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею-продажем, постачанням електричної енергії.
71. Продовжують діяти і окремі норми ЗУ «Про електроенергетику» від 16.10.1997 № 575/97-ВР.
72. При закупівлі електроенергії замовники повинні застосовувати норми Закону України «Про публічні закупівлі».
73. Постачання електроенергії постачальником універсальної послуги або постачальником «останньої надії». Як визначитись?
74. Специфіка форм договорів для закупівлі електричної енергії.
Розділ VІІI. ОКРЕМІ ПИТАННЯ ЩОДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ.
75. Участь у закупівлях згідно З У «Про публічні закупівлі»: Запити на отримання роз’яснень щодо тендерної документації.
76. Участь у Спрощених закупівлях. Допорогові закупівлі. Правомірність встановлення з боку замовників окремих вимог. Механізми оскарження дій та рішень замовників.
77. Виконання окремих вимог тендерної документації.
78. Коригування умов договору: Зміна ціни, номенклатури, обсягу.
Розділ ІX. ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Особливості розгляду скарг. Нові зміни щодо вдосконалення процедур оскарження АМКУ (Проект Закону № 2652).
79. АМКУ. Боротьба з «оскаржувальним тролінгом».
80. ЗМІНИ в оскарженні за Законом. Бізнес може оскаржувати відміну процедури та відхилення всіх пропозицій. За невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника замовника та штраф у 85.000 грн.
81. Поширені види ПОРУШЕНЬ.
82. Порядок оскарження процедур закупівлі. Способи оскарження. Функції Колегії АМКУ.
83. ОСКАРЖЕННЯ: Умов тендерної документації. Порушень і дискримінації в проекті договору. Технічних, якісних та кількісних характеристик закупівель.
* Особливості оскарження в "євро торгах".
* Практика АМКУ щодо оскаржень понять "еквівалент" та "аналогічгий договір".
* Особливості застосування статті 17 Закону та практика АМКУ оскарження щодо "пов'язаних осіб".
84. Скарга. Неможливо відкликати скаргу! Чому?
85. Чи може замовник усунути порушення самостійно?
86. Наслідки підписання договору під час оскарження процедури.
87. Участь в засіданні органу оскарження.
88. Оскарження в суді. АМКУ або суд? До якого суду звертатись?
89. Оскарження в АМКУ.
90. Відповідальність Замовника у разі оскарження закупівлі.
91. Антиконкурентні узгоджені дії у вигляді спотворення результатів торгів. Порядок розгляду даних справ.Відповідальність.Як оскаржити рішення АМКУ з таким порушенням.
Вартість участі 1 слухача: 4-7 березня (4 дні/3 ночі)
– 8100 грн. (місце в номері «Стандарт»)/ 8580 грн. (1-місне розміщення в номері «Стандарт»).
– 8900 грн. (місце в номері «Напівлюкс")/9780 грн. (1-місне розміщення в номері «Напівлюкс").
3-7 березня (5 днів/4 ночі)
– 8940 грн. (місце в номері «Стандарт»)/ 9420 грн. (1-місне розміщення в номері «Стандарт»).
– 10380 грн. (місце в номері «Напівлюкс")/11060 грн. (1-місне розміщення в номері «Напівлюкс"). Можливі інші варіанти розміщення.
Вартість включає:
· Комфортабельне розміщення у номері вибраної категорії.
· Сніданки (по типу швецька лінія).
· Гала-вечерю в день заїзду.
· Обіди в ресторані готелю в день семінару та в ресторані «Батьківськіий поріг».
· Користування СПА-центром (басейни, сауна, джакузі).
· Участь в круглому столі; кава-брейки; обід; сертифікат.
· Унікальну екскурсійну програму Яремче-Буковель-Ворохта-Микуличин.
· Дегустацію карпатських напоїв та страв у пана Романа.
Реєстрація: 044)451-51-20 / 097)740-98-98 Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. (Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.)
Чекаємо на Ваші запитання.
З повагою, Романенко Юлія "Діловий Клуб"
/097/740-98-98/ /044/451-51-20
============================================================
This email was sent to Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. (Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.)
why did I get this? (https://dku.us19.list-manage.com/about?u=29473781305f751050efe22fb&id=6c5d3da144&e=5444664a8d&c=2246b561ac) unsubscribe from this list (https://dku.us19.list-manage.com/unsubscribe?u=29473781305f751050efe22fb&id=6c5d3da144&e=5444664a8d&c=2246b561ac) update subscription preferences (https://dku.us19.list-manage.com/profile?u=29473781305f751050efe22fb&id=6c5d3da144&e=5444664a8d)
ДК . Leontovicha 5 . Novosilky 03027 . Ukraine
Email Marketing Powered by Mailchimp
http://www.mailchimp.com/email-referral/?utm_source=freemium_newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=referral_marketing&aid=29473781305f751050efe22fb&afl=1